tu dia...redmummy

bila aku buat entri cenggini... bukan bererti aku nak memperkenalkan redmummy sebab korang tak kenal kak red nih.... korang kenal blog aku pu melalui http://redmummy.com kan....so... apa motip...???
takde paper... cuma sebab aku sungguh buntu sekarang ini...untuk citer2 kat korang... otak aku macam kosong sgt.... hati tak tenteram....dan memandangkan korang kenal aku melalui redmummy dot com... so aku buat lah entry nih....
nih kak red dengan brownies SR dr ayusolo dan elly... (kalau salah betulkan aku ye...susah nya otak aku nak recall time cenggini..)

kak red dengan GBM ... ko nak tunjuk muka ko ke mayang.....


the red famili.... redmummy...reddaddy...abang n gegirl....gegirl tak sentap pun kan arituh... atau aku yang tak perasannn..
gegirl menemani kak red yang bagik kata2 aluan ,.... diana-k tak sempat siapkan text ucapan.... hehhehe... ye ker... mana ada text ucapan daaaaa..
























Comments

kojah said…
jelesnyer!!!!!!!!!xda simpn makanan utk sy ke???
Liza said…
good job you guys, memang best giler the potluck (mana taknyer, byk hadiah dapat kan, makan pun sodap!)

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan