Contest - MIA Sate

contest nih sebenarnya dah lama tutup... tapi... since aku susah sgt nak dapatkan mia sate... dan baru berkelapangan... aku hantar jugak penyertaan....hehehe...
satu lagik pulak... aku punya actor cilik tuh.... punya susah nak ikut arahan ... so.. itu jer lah gambar yang aku dapat....heheheh...
komen aku pasal mia sate nih.... memang sedap....kenapa aku kata sedap.... sebab memang rasa satay tau... bukan nya rasa ayam yang diletakkan rempah lain...hehehe....
untuk pengetahuan korang jugak...aku yang tersilap ambik yang ada tulang nih... tapi tetap layannnnnnn... bila siap jer goreng.... aku terus hidang... dan ternyata sekejapan jer habis.... harga kalau tak silap RM8.90.... less than rm10 la....
kalau korang kata aku temberang.... korang g lah beli sendirik... n try.... dan aku akan gi lagik carik stok untuk simpanan sejukkkkkkkkkkk....
join me anyone....????







Comments

chotz said…
kak mayang, chotz suda link blog akak..
adenium said…
chotz - thanks chotz... u r in my list too :-)

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan