Posts

Showing posts from December, 2014

Catatan perjalanan di musim sejuk

Image
Hi uols.
dah hujung2 tahun nih meh lah update sket kan.
sekarang memang dah tak dapat lah nak buat cerita sekerap yang mungkin. tapi kalau ada kesempatan memang akan buat jugak entri. selain tu kalau ada makanan yang nak di kongsi , pengalaman perjalanan yang nak dikongsi atau rujukan masa hadapan atau sebagainya lah kan.

tatau lah masi ada ke orang yang baca pon. tapi kalau entri catatan perjalanan memang kene buat. walaupon tak lngkap sangat ceritanya, ini boleh jugak jadik panduan untuk diri sendiri, mana lah tahu ada rezeki untuk kesitu lagik. atau, kadang2 kawan2 yang tau kita pernah ke sana, apabila dorang nak kesana, mesti dorang tanya itu ini. hmmmm maunya masa dorang tanya tuh dah lupa the exactly beberapa tempat etc kan. so letak jerlah kat sini.

alhamdulillah, ada lagi rezeki di penutup tahun 2014 ni untuk berkelana di bumi tuhan ini. rezeki itu datang pelbagai cara, ada yang memang diberi rezeki kemampuan untuk berkelana melihat keindahan alam dan gelagat manusia nya, …