'ajiq bad mood'

ce tengok tajuk tuh... haziq ye yang bad mood... bukan aku tau... aku pun sebenarnya tatau haziq tuh tau ke tak apa itu bad mood... aku tak tanya pun...heheheh.. alkesah... tengah aku membuat entri... biasa lah dia dtg mengacau... aku dah sound awal2 kat dia... bob the builer dah tido malam2 camni... bila dia masuk bilik... terus jer tanya... untuk confirmation.. 'bob der do?' (bob the builder tido? ..).. aku jawab ye... dia buat lah hal dia sambil cakap... 'jiq ngok jer ' (haziq tengok jer)... maksud dia tak kacau lah... tetiba cakap kat aku dia nak pnjt katil doudle decker tuh... aku pun layan lah kejap... lepas naik tuh... aku suh dia dok diam... dok diam jap budak tuh... tetiba dia sound kat aku... 'long... jiq bad mood' ... mcm lain macam jer bunyi... aku tanya balik... dia jawab mende yang sama... aku bantai gelak terus.... boleh ko....???

actually aku nak citer pasal nih... bukan lah menarik sgt gambar ni... aku dapat nih masa from site kawan aku yang dok stay kat dallas skang nih... terus aku ambik...sebb aku teringat.... masa kat germany dulu...
bukan per... pepagi... kalau aku dok jalan kaki ke Automotif Lighting GMBH, Reutlingen tuh.... (errr... before tuh aku g gak Automotive Lighting, Penang ...)..aku ada ternampak sorang mamat nih.... naik beskal cenggitu lah... tapi kat belakang beskal dia tuh ada caririer kat belakang... mamat tuh on the way nak g keje... sebab aku tgk dia pakai formal ngan tie bagai ye.... kat carier belakang dia... duduk lah anak dia yang umur 4 thh gitu kot aku agak... dlm mende belakang tuh... dia letak anak dia yang baby.....
suker aku tgk.... kat sana bleh lah buat gitu... kalau kat sini korang agak bleh ker.... aku rasa tak kot...heheheheh









Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London