patut ke?

sebelum aku nak mintak mahap aidiladha.... aku nak mengamok dulu......
gini...korang...aku dapat 100 sms free untuk di sms ke nombor hotlink atau maxis.... so dah takde keje sgt...aku pun dok hantar lah kt dorg2 yang bernaung bawah maxis atau hotlink tuh ucapan 'selamaat hari raya aidil adha' ..terutama kat dorang2 yang aku dah berzaman kirun (korang penah dengar tuh..) yang aku tak ctc... atau... no yang aku sendirik tatau masih aktif ke tak....

so ada lah yang sorang dua reply.... nak jadik citer.... ada sorang mamat nih... dia lawyer... dan aku rasa...dia dah insurance kan mulut dia kot...dengan niat yang konon nya nak bergurau... reply msg aku... seolah2 aku skang nih sedang merempat.... apa ko rasa... aku kalau kawan2 yang kita selalu ctc nih nak gurau tahap mana pun... aku rileks jer... kalau siti.amiha.ayu sendirik pun nak gurau tahap gaban pun aku tak kesah... sbb dah biasa... nih kalau dah sedekad tak jumpa agak2 lah kan...paling best mamang ada word 'merempat'... aku malas lah nak ltk text dia kat sini....

kalau tak silap aku... kalau tak silap ye... orang ckp...dia tuh..car pun guna bini punya... tatau lah kot skang dah kaya raya kan... aku pun tak berani nak cakap tau.....sebab aku rasa penghinaan jer msg dia tadik.. aku reply... aku ada umah sendirik... kereta sendirik... bla..bla..bla... biar lah umah aku tuh kecik jeer pun...biar lah umah aku letak kat pendalaman pun... janji umah tuh aku beli sendirik kan... biar lah car aku buruk pun...car aku kan... kan ..kan...

tuh jere lah yang aku baran sgt tadik....


Comments

Amiha Ayu said…
siti.amiha.ayu jadik contoh d situ.. uhuks!

tp siyesla.. pehal lak nak wat lawak merempat segala kan?
org sms baik2 nak wish raya.. dia leh lak jawab gitu..

lawyer tp kureng ajo! :P
adenium said…
ayu - heheeh...angga tuh...
tapi tuh la pasal... mau tak rasa kan... macam bagus jer dia tuh..
kojah said…
huh!sungguh xsuka org yg ske pndg rendah kt org lain...ntah pape kn sis...
adenium said…
kojah - tuh la pasal... hangin ada...sedih pun ye...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London