Posts

Showing posts from October, 2007

teman

Tak perlu mencari teman secantik BALQIS,
Jika diri tak seindah SULAIMAN,
Mengapa mengharap teman setampan YUSUF,
Jika kasih tak setulus ZULAIKHA,
Tak perlu diri menjadi seteguh IBRAHIM,
Jika tak sekuat SARAH,
Mengapa didamba teman hidup seistimewa KHADIJAH,
Jika diri tak sesempurna RASULULLAH S.A.W,

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Dan Batin ... hari ini dan seminggu lebih beraya

Balik kampung pada pagi raya, menu raya kali ni, laksa trg .... sate...lontong... etc....paling best makan laksa kuah putih....macam kuah laksam tu...raya ketiga my aunty buat murtabak biskut... fave nih.... senang jer nak buat nih.... tapi tatau lah kalau dalam microwave bleh jadik ke tidak..... kene beli oven lah.... bleh masak macam2....

duit raya.... aku masih dapat lagik... tak percaya...??? sampai hari nih aku dapat RM140.... ok lah jugak kan daripada tak dapat....hehehehe.... dah berusia nih pun masih dapat duit raya.... kan best....
bagik duit raya... lebih dari apa yang dapat..... takper lah sesekali bersedekah.....

baju & kasut raya.... tahun nih buat sepasang jer baju raya..... (sedondon tau...tapi aku pakai kat kg aku... dia pakai lah kat kg dia... hahaha).... last minute... beli blouse lagik satu.... and sandal kat vincci......

kueh raya.... memang dah jadik adat... beli jer kueh raya…