mari perasan

kalau tengok tajuk... mesti dah boleh agakkan... apa yang aku nak citer....mesti nak citer yang baik2 pasal diri sendirik kan.... heheheh...memang ye lah tuh....


korang... diet ku seminggu dua nih kurang tegar lah..hehehe... aku dah puas hati ker... oooo belum lagik.... tapi nya.... ada byk gangguan lah pulak lately.... tapi walaubagaimanapun... makan tetap dijaga hahaha.... walaupun tak rapi....


cenggini... aku sebenarnya... seronok... sebab dah dapat kurangkan berat aku.... dlm masa yang sama... aku jugak dah dapat pakai baju2 yang dah lebih dua tahun aku tak sentuh.... suker nya... emmm korang tolonglah jgn dengan tiba2 merasakan ada sesuatu yang perlu dikeluarkan dari esofagus terus ke saluran kerongkong dan ke rongga mulut... jgn keluarkan... tahan ye....hehehe....


so dengan berkurangkan lonjakan jarum pada penimbang apabila aku menaikinya.... yang bermakna kurangnya bebanan.... so aku sungguh hepi dan terus bersemangat untuk menghasilkan lonjakan jarum penimbang yang lebih kurang....

bila aku citer gini... jgn lah korang bayangkan aku dah kurus macam ziana zain... nan ado.... dan tidak mungkin akan sampai cenggitu....sekian terima kasih....



Comments

*ayu* said…
6kg tu banyak babe!
kojah said…
tp jgnla kurus keding sis...xchantekkkk...hehe
adenium said…
ayu - harus byk... seksa woo... nasib semangat kuat..heheheh

kojah - tak mungkin keding... heheheh

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam