blogspot ada masalah ker...???

korang aku tension nih... blogspot ada problem ke... susah benor nak upload gambar.... so nnt sok lusa kalau dapat buat hapdet.... citer tuh dah basi pun.... tapi korang tatau kan apa nak citer... errr.. basi pada aku lah..... tension nih..... asyik tak dapat jer nak siapkan auto publish ni....




Comments

Harry said…
i have the same problem.. huhuhu
chotz said…
kak mayang, i pon susah nak uploag pics.. lembab nak mampuih!!! mmg blogspot tgh problem la kot...
adenium said…
harry - nasib bek gak...ingat i nya jer yang problem... :-)

chotz - agaknya...malam2 ramai org dok pulun buat autopublish kot...hehehe
Munirah Abd said…
oooo saya xde plak alami masalah ni..
sbb saya dah jarang upload pic guna blogspot..guna photobucket..hehehheh
adenium said…
Munirah - alah... tak reti lah plak nak guna photobucket bagai..hehehe
Diana-k said…
aiyakkk....memanggg....mengucappp panjaaanngggg nak uploadd...nak2 gunee broadbandd..haaa..lagik laaaa cammm harammm....
adenium said…
diana-k - itu laaaa... guna broadband lah tuh..hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan