2008 - sepanjang tahun -akhir

hari nih hari terakhir untuk tahun 2008... semoga tahun 2009 membawa lebih sinar untuk semua.... sepajang bulan december nih..... banyak kenangan yang telah aku lalui...antara big matter dlm hidup aku....

- aku dah takde kereta... dok menunggu lah kereta lain....
- potluck party for redmummy's readers....
- berakhirnya sebuah kisah kasih sayang antara orang yang pernah aku sayang....

SELAMAT TAHUN BARU SEMUA...



Comments

Liza said…
peristiwa yg last tu syahdu jer bunyik nyer...may this new year be a better year
adenium said…
liza - yes kak.. itu jugak lah harapan saya :-)
kojah said…
kete g mana sis??
Munirah Abd said…
be more strooooooooonger sis!!
adenium said…
kojah - dah takde lah... :-(

munirah - insya allah munirah.. :-)
atty's said…
ade hikmah atas segala kejadian..
adenium said…
atty's - yes kakty... saya selalu percaya tuh... thanks.. :-)
Harry said…
Happy new year... Semoga dirahmati dan diberkati... insyaallah, 2009/1430 ni membawa sinar kehidupan yang baru untuk u...
adenium said…
harry - thanks fren... and heppi new year to u n famili...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan