clinique bonus time

aku ada dpt msg nih :
FreeSMS-Clinique Bonus Time @ Jusco Bandar Utama 20 Dec. Receive a 7pc giftwith RM310 purchase.Receive RM10 voucherw RM100 purchase.T:03-77264713
so tadik saja2 lah aku g tinjau2 kat kaunter clinic kat 1 utama tuh.... tapi akan ku beli pada 20hb nih lah kan....dapat voucher gak.... aku kan suka dapat2 voucher nih.... tapi kan... kalau aku beli 3 steps tuh dengan toner 200ml.... baru rm306... so camner nih... sebb aku memang nak beli 3 steps jer dulu... hish.... ke aku nak kene tolak dulu moisterizer (sebab ada lagik..bleh guna dlm 2 3 bulan gak)...then ambik bende lain yang tak berkeperluan... emm.... malas lah nak pikir... 20 dec nih...g 1 utama... berkira2 camner... biasalah... nanti mesti tak sama nya dgn apa yang aku rancang..heheh







Comments

kojah said…
tuela...kte hanya mampu rancang...tuhan menentukan...hihi
oRanGeLiLY said…
biasakla..pompuan. harap paham jela laki2 di luar sane tuh. hikhik
adenium said…
kojah - wahhhh ini kalau baik merancang pun... larik jugak dik ooiii..hehehe

orangelily - hehehe...setuju..sgt2 nih...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam