majlis pot luck gang bas merah

semalam... lps opis... aku... ayu the sun,Umimia ,daela dan kazen daela....gi lpk kat mid valley .....apa kitorang buat....?? kitorang initiate untuk pot luck party...macam tajuk kat atas tuh.... keterangan lanjut... kene tunggu dulu ye.....

apa kata kita layan gambar2 nih... ini gambar yang terlibat dalam perbincangan tuh..hehhehe
ini..kita bagi chance kat umimia... sebab mia tak ikut... kan ..kan..kan..

umimia dan ayu the sun

daela dan ayu the sun... daela kata..lps nih blog dia tak bersawang lagik... biar betul2 tau.... hehhehhe

pose menarik nih... di depan spaghettinya....

ini adalah gambar hiasan... tidak aada kene mengena dengan perbincangan....











Comments

*ayu* said…
i had so much fun!
oh btw.. i think putrajaya the best la..
adenium said…
ayu - setuju...takat nih...memang putrajaya cadangan yang menarik kan....
kojah said…
putrajaya??cm beshhh jerk...
adenium said…
kojah - jgn tak join nnt tau....
Umi Mia said…
yer..sama cam ayu...gambar haku jugak yg byk...muahuahua...suka..suka...hahahaha...

putrajaya ek.....tak panas ker...mcm tak byk pokok jer putrajaya tuh...(hari hujan...sibuk citer pasal panas plak..ek)
adenium said…
unimia - goodies nya payung...so dont wori.. heheh

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan