AEON Setiawangsa


untu makluman, gambar di atas bukan gambra sebenar... EON nih bukak 5 Disember baru nih... sebab semalam... takde keje... aku g lah meninjau2 kawasan tuh kan.... tapi kalau korang suh aku komen... aku rasa ...cam biasa jer lah ..... ntah la... aku tak berkenan lah....ok lupakan pasal aku tak berkenan ni....
konsepnya lebih kurang macam alamnda tuh la...... kat baawahnya semua tempat makan.... dan jusco market tuh..... macam2 ada... wahhh senang nak makan.... so aku suka lah balik..... ada big apple... ada wendy's... izzi... etc... korang kene dtg sendirik kalau nak tau ye....hehehhe....
semalam aku sudah merembat satu baju.... dan amat berkenan kat satu baju lagikk..... tapi kene tunggu next week lah baru bleh beli baju yang aku betul2 berkenan tuh...hehehe....
so korang yang beraya haji di iibukota...kalau taktau mana nak g.... dtg lah ke sini.... tgk2 apa yang ada....kan....












Comments

*ayu* said…
sid1 leh jadi duta jusco ni pasnih.huhuhuhu..
adenium said…
ayu - oppss ye ke...??? kontrak Tok Ti dah bila tamat erk...???hhehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan