pusat kecantikan..



wahh.. tajuk macam menarik jer.... actually...ini citer lama.... bout 2 years back...cenggitu la.... tapi arituh... aku tgk... aku macam ada kesah yang tak sudah... buat panggilan dan ianya masih valid.....
cenggini... dolu2 aku ada lah membeli package treatment kat satu pusat kecantikkan nih.... disebabkan bizi...dan jiwakacau time tuh... so aku tinggal jer... rupaya masih valid... ye lah..kalau aku g lagik.. ada chance dia nak promote lagikkan...

so tadik... masa lunch yang pjg tu... aku membuat lah kunjungan ke situ.... dan membuat facial... dah lama betul aku tak buat facial.... mesti muka aku tak terkejut tadik...pe kebenda lah aku uat nih.... amcam pernah kurasa... tapi bila ye... aku seronok buat mende2 camnih... sambil tuh bleh relaks....
tapi aku bukan buat facial jer... malah ada rawatan badan yang tertangguh...wahhh aku seronok... seronok.... kalau bleh nak buat lagik... dan memang aku akan kesini lagik...sebabnya... masih ada baki rawatan kan....

lupa nak bagitau... gambar kat atas tuh tkde kene mengena dgn tajuk atau aktiviti aku tuh...itu cuma satu sudut di rumah aku.... heheh



Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan