di petang aidiladha

suasana aidil adha hari nih... macam muram jer... hujan sepanjang hari.... di sebelah petang.. aku g umah Ayu ..jumpa jugak aku uamhnya.... so dah kenal lah bigD ngan lilD... n famili ayu jugak...
beriya sungguh aku makan nasi kacang kuda... combination lauk... sedap... dalca nya aku suka... kenapa.. aku kalau dalca... mesti lah kacang dalnya hancur.. dah kuahnya pekat...so ..aku tadik dungguh tidak malu memakan dengan lahapnya...

gambar???...seagai sorang blogger tegar... aku dah tgk ayu sempat snap gambar tadik...so nanti korang singgah blog Ayu...sure ada nya.... ntah2... gambar aku sedang beriya makan pun kuar kot...hehehe..oooo tidak....

nampaknya... kerana kurang sihat harituh... diet ku amat terjejas sekali.... masa tak sihat... takde lah beriya makan pun... cuma... hari ini hari rayakan... aku merayakan lah.... tapi kehidupan ku esok...akan kembali normal.... dietku bermula... risau beb..kalau naik beratku naik.....hehehehe

Comments

*ayu* said…
tak lahap lah...
sid tipu ooo...

adik2 sid pun makan sikit jer..
huhuhu...
:)

thnks for coming tau..
jgn serik dtg lagik..
adenium said…
ayu - sid dah tau jln senang nak g umah ayu... emm nnt pantang jemput nih... sampai jer dia...heheheh

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan