my RED jersey


sumer orang dah tau kan... hari ini 27 december 2008 ... ada potluck party untuk redmummy dot com readers.... so kita dijumpa disana ptg nanti kay....
jersey kat atas tuh lah yang aku nak pakai petang nih...hehehe.... so... senang lah orang nak kenal aku... opppsss... macam majlis aku plak....
takdelah... kebanyakkan baju merah aku dah agak kusam warnanya.... dan ada yang tak sesuai gi majlis...(errr jersey ok ker..hehehe)... ada jersey yang tak bernama.... kaler merah hitam adidas tuh... dah macam tak menarik plak.. sebab dah lama..hehehe... jersey world cup tuh.. ala2 maroon plak... dan jersey lain adalah tidak sesuia pulak dgn majlis ini...hehehe... bleh ke aku pakai jersey brazil...????
apa2 pun.... kita jumpa disana petang nanti yer...






Comments

kojah said…
wahhhh jersey ada nama tuh!
adenium said…
kojah - jgn jeles...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam