virusvirusvirus

korang...files aku tuh memang dah takleh recover.... adoiyai..... nasib baik lah paper yang tak up-to-date tuh ada lagik lam pc....
aku bukan lah kata antivirus kat pc aku tuh bagus...so far... tapi so far files aku selamat lah ye....aku terus jer seb baik aku tak sempat transfer files ke lappy...so selamat lah.... tapi aku uninstallkan jugakantivirus lam lappy tuh......
tapi sebb nak rush ke klia semalam... tak sempat nak instal...hehehe... tak selamat nih....
kalau korang nampak kat gambar tuh.... hah... abis effected files deleted.....
moral: jgn install jer antivirus... tapi kene hapdet jugak.... cam blog ler...hehehe... actually ada something tak kene ngan antivirus lam lappy tuh... tak properly updated....







Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan