Kenangan Terindah

sekadar lagu...

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang tlah hilang darimu
Yang mampu menyanjungku
Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun
Aku mampu tuk mengenangmu
Darimu...
Kutemukan hidupku
Bagiku...
Kau lah cinta sejati
Ooh...
Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah
Ooh...kaulah cinta sejati

Comments

kojah said…
aduhhh sedey plak =(
BaiDuRi said…
Hmm..waktu blues mcm ni, mmg layan abis lagu² camni kan?..bukan nak layan perasaan, tapi nak lepaskan perasaan sbnrnya..

Org kata,air mata adalah rakan karib wanita..bagi saya tak slh kalau kita sesekali nangis sepuas hati utk lepaskan semua perasaan terbuku tu..tp lps tu kita mesti kembali bersemangat..jgn terus hidup dlm keadaan sedey mcm tu..

Ni bukan nak suh awak terus layan perasaan, tapi saya suka bangat dgn lirik lagu 'Semua Tentang Kita' Peterpan nih! Wpun pendek, tp pnuh makna. Sesekali blh lyn, tp jgn selalu.. ;) enjoysss..!!

Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawamu
Tuk hapuskan semua sepi di hati

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa

Teringat di saat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita
adenium said…
kojah - dah taknak sedey2 dah... malas nak pikir yang dh lepas...

baiduri - thanks...
Diana-k said…
kak sid layan lagu nie aaaa...andra and the bakcbone..slamat tinggal hari lalu..layaannn giler...

muahahahaa
adenium said…
diana-k - hah..ko bagik lirik kat aku yan...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam