dah kuar kosmo

korang.... mesti korang dah tau... potluck redmummy 27 december arituh dah kuar kat kosmo.... tuh gambar kat atas tuh... ayu .... ambik gambor dari blog ayu... thanks....
tuh yang ada ala2 circle kat gambar atas tuh lah aku ye.... hehehe.. kalau lah ada yang nak kenal aku...hehehe.....
walaupun terlambat menghapdet...aku mesti letak jugak kan.... dah nama pun GBM kan.... bukan saja lambat hapdet... semalam... aku ada hal ngan kazen aku... tapi dah siapkan jugak autopublish entri untuk korang... ecehhhh macam ramai readers jer kan... tapi sebab aku memang appreciate korang yang dtg sini... aku mesti buat jugakkan....







Comments

yaya said…
siap circle lagik gituuu....
gmborku telingdung laa....
adoyaii...tp xpe..kir mcm misteri gituu...hahahahaa...ayat cam ampeh!
adenium said…
yaya - itu lah kak yaya.. tapi saya tau katne kat yaya dalam gambar tuh..heheheh
daela said…
alamak...smlm lmbt beli paper tau kak sid...tp akhirnya dpt jugak...
atty's said…
glemer..u..heheheh
Umi Mia said…
oooo sumer org highlite yer...I nak hi-lite gak ah....muahuahuahua....
huhuhuhu.. best best!!!!
adenium said…
daela - itu lah..ko ..aku dah kasiktau...hehehe

atty's - hahaha..glemer ke kakty... seronok...heheeh

umimia - wahhh sanggup tuh edit semula entri..hehehe

mimi azimask - heheh...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan