end 2008 @ sri ayuthia

aku kan ada kawang ngan gang-gang akak nih... so memang one of activity kitorang ialah makan2...selain jalan2 kan... so semalam...kitorang buat makan2 sempena akhir tahun 2008 nih... memula aku yang dlm keadaan haru-itu-pilu tuh malas nak join... tapi kenapa aku nak stoppkan aktiviti aku... aku kan kene teruskan jugak hidup..kene kuat... so aku g jer lah...
nih lah bagunan sri ayuthia tuh... kat jalan damansara... next to Victoria Station tuh la...



tomyam sea food
brocolli with scallop.. dorang order cuz aku tak tau nak makan apa... so dorang harap aku makan lah nih kan..

prawn chilli with cashew... lebih kurang macam tuh la....

my mango juice
feedback pun kene buat.....
dah selesai sumer dah....


tetiba bila nak balik dapat party pack nih... victoria station punyer tuh... emm rezeki haziq la...

ni gambar bila malam... itu kali kedua lah aku g situ.....

dulu pernah g situ... aku suka dia naya softshell crab... tapi aku tak order apa pun... sebab memang takde mood nak makan pun.... ada satu lagik yang dorang order...ikan siakap steam... terlupa nak snap.... semua sekali... rm 276.80 ... kesimpulan nya memang mahal lah... memang dah tau pun rege cenggitu...tapi dah tatau nak makan katner... makan jer lah kan... taste dia biasa jer... tatau lah... mungkin dlm keadaan yang cenggitu... atau mungkin lauk yang di order tak menepati citarasa.... softshell crab dulu memang best....































































Comments

Diana-k said…
kak sid..makan...jangan tak makan kay!!
adenium said…
diana-k - esok insya allah... makan punyer... dah kene paksa makan lah....
chotz said…
klakar tgk waitress tu.. sheksii nyer!! siapa ade pagoda kt kepala.. wakakakak!!

udang itu sgt menawan qolbu...
adenium said…
chotz - byk lagik pakaian yang ko bleh tgk..sila lah pergi..tapi kan chotz... udang to rsa mcm tuh sweet jer plak... tak kene ngan tekak kak mayang ko.... heheh
miss cloudy said…
ermmmm best nyer tomyam tuuu
adenium said…
miss cloudy - yup... harta didlm nya pun penuh...
attyfir said…
BEH G MAKANG..NIEH..
adenium said…
atty's - kakty nak banjer saya ke... jom lah..hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan