adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

thumb drive aku kene virus...... kesahnya... aku download dokumen dari my sis lappy.... files corrupted...adoiiiiiii...... the documents.... papers.... dan termasuk lah beberapa tag yang dah aku siapkan untuk di publish.....
ada dua tag dari Umimia dan mimie yang termasuk dlm thumbdrive tuh.... corrupted jugak.... so korang... kalau files tersebut dapat aku recover sok.... aku publish lah ye... kalau tidak.... aku mintak mahap lah ye.... nnt korang tag lain kat aku lah ye...hehehe... mahap..mahap..mahap....
dlm lappy aku nih... bukan takde antivirus.... tapi antivirus tersebut bukanlah my fave...dan nampaknya tak dapt nak recover my files.... tension weii......


Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London