sesi bergambar

tak abis lagik nih nak citer pasal tupai2 tuh... dah makan tuh..dok lah borak2... itu ini.... sampai kol 11 lebih...kedainya tutup kol 11.... masa tuh dorang dah nak kemas2 pun...... so kitorang pun slow2 lah bergerak nak balik......
sebelum balik tuh..... macam biasa lah..... mesti ada sessi gambar2 nih kan.... cameraman ada dua jer... camera ada 7 8 kot.... so... ini jer lah yang ada kat camera aku.....
masa tgh dok gambar nih.... ada satu famili kot yang baru nak balik.....tetiba aka tuh tegur 'nih redmummy ngan gang bas merah ye' ..err... terkejut kitorang.... rupanya...akak nih..(kak aisyah kalau tak silap...) silent readers redmummy dot com.....




aksi tak ikhals hehehehe
korang tau tak... malam tu...sumer merah tau... kecuali sirman.... so.. mesti org yang dtg makan tuh tertanya2 sapa lah dorang tuh... err.. yang pakai baju kaler lain tuh.. mesti photog atau pak supir..(oppsss mahap bro..hehehe)... dah plak tuh....snap sana ...snap sini... mesti orng kata eee... jakun nya bebudak baju merah tuh kan... mesti tak openah dtg tempat cenggini...hehehehe.....

































Comments

atty's said…
KAT..MANA..RED GIE.ADE JE..ORG KENAL.
adenium said…
atty's - tuh la pasal kakty..hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan