solaris - part 1

tengok tajuk solaris tuh.... bukan lah aku nak citer pasal SUN Microsystem ok... tapi itu solaris kat mont kiara ke ...alah yang ko bleh nampak dari tol jalan duta tuh......
aku g sini nagn kawan aku tuh semalam... satu tempat makan yang diterokai.... untuk makluman jugak... kawan aku tuh... bukan kawan aku untuk berchenat-chenta ye... jgn salah anggap... bukan per... ada komen yang macam dah tersilap jer bila aku kata aku ada date ptg tuh...heheh....
so jom lah layan gambar2 nih.....














maaf lah tak dapat nak citer apa-apa pasal gambar2 tuh... sebab aku pun tatau nak citer apa.... main snap2 jer... lagipun aku tgh ada sket gangguan emosi masa nih...



















































Comments

*ayu* said…
gangguan emosi? gangguan apa babe?
Munirah Abd said…
hehe igt sun solaris teringat kat seorang lecturer ni...

gara2x dia yg salah sebut
kami yg kena marah..hampehhhh
itangmanih said…
even sekangkang kera jer dr rumah,x penah pi punn..huhuhuh
oRanGeLiLY said…
adduii..kenape pulak tak stabil ni??
atty's said…
selalu lalu..tp tak singgah..
Diana-k said…
aiyak...emosi terganggu lagik kah??
adenium said…
ayu - gangguan apa lagi ayu... hal tuh la...

munirah - haaaa... apa ko dah buat nih dik...???

itangmanih - so apa kata pan g situ malam nih... for dinner ..hehehe

orangelily - ada jugak dtg tak stabil dia aan.. time2 camnih biasalah kan... :-(

atty's - sesekali tuh singgah lah kakty... ada cold storage jugak... heheh..
Hanarose said…
Alamak.. jiwa kaco kew?? sabo2 k dear!
adenium said…
diana-k - semalam jer kejap... sebab kene attack :-(

hanarose - harinih dah ok... semalam ejr di atatck... :-(

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan