biarlah dari rebung

jom layan gambar haziq... dia skang bukan buat fountain jer ..dah diap baut rumah plak.... kalau memula dulu...kene gak tolong2 drag cursor...untuk dia click... skang tak payah.... bukak jer site mana... kang pandai lah dia main sendirik...

tekun tuh.....

nanti kang di tukar lagik kaler tuh... nampak jer sket... tapi jenuh nak abis... asyk tukar kaler jer...

kiri kanan tangan dia guna.... bleh ker..hehehe

emmm tak lama sok ada blog lah haziq nih kot....hehehe




























Comments

atty's said…
wah haziq..celik it..bagus..ajo dr kecik..nanti leh..bukak blog gak..
ohbukan said…
wahhh, puting kat mulut tu pencetus inspirasi ka...still takleh tinggal ek...anak sy dah ebrjaya dipisahkan dari puting, jenuh gaklah - mell
sato17 said…
so cute la anak buah k.sida... tgn dia tuh pegang laptop macam pro... huhuh.. :D kem slm cubit pipi leh tak?
Diana-k said…
muahahaha puting tuh tak leh blah..
ader tak org besar cenggini??
mmuakakka..nak dapat inspirasi katenyer.....
*ayu* said…
khusyuk nya haziq...
huhuhu
adenium said…
atty's - tu lah kakty ..nanti sesama berblogging...

ohbukan - mell... kalau bleh tak bagik gak hisap.. tapi umur muda sgt lagik plak..hehehe

sato17 - macam pro...??? huh tgk lah sapa mamalong dia.... hahahaha

diana-k - org besarrr...??/ emm ko ke yan...heheeh

ayu - mau taknya... siap gaduh2 tuh dia nak jugak...
zOe said…
haha maner leh pisah itu pep..opss silap sebut..puting ..klasik gitu ...aku dulu pun bwk puting sana sini sampai naik darjah 2 haha ..tuh la wujudnya rabbit tooth ku ..aka gigi kapak!

ko kasi si haziq main diner dash laks sida..gerenti syoknyerr
Harry said…
baguih didik budak2 guna komputer.. tapi yang tak tahan tgk haziq.. sambil serve internet..hisap punting...hehehehe
sugarshay said…
dah comei2 layan gamba haziq one by one tetibe gamba isap puting tu potong laaa....ehehhehe...still cute tho!
adenium said…
zoe - hahah kantoi.... tak leh bagik beb...kang tak berblogging aku...hehehe

harry - hahahaha..inspirasi kot...

sugarshay - cute...errr angah...tgk lah anak buat sapa..hahaha

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan