k.e.r.j.a

hari isnin..aku mula kerja balik... pagi2 dah bizi... bizi hapa...???aku dah seminggu lebey tak masuk opis....kalau aku dtg keje arinih buat bodoh jer,... memang aku bodoh lah kan..hahahah

unit aku nih dah tinggal aku dan assistant aku jer... immediate boss ku dah g buah PhD (selamat maju jaya boss - insya allah ada rezeki.. lagik 2 thn baru aku nak aplly )... so ada a few things lah aku nak kene tgk... since ada bende yang nak g meeting nnt..kot2 silap bagik kata putus... hahah... padah aku..heheh... so ko bincang lah dulu mana yang patut... dok cek email... tgk mana2 kene g meeting ke... boss ku takde ye... so aku kene lah berlagak jadik boss... berlagak sajoooo... hehehe... berlagak ke... berlaga ada lah... aku tak suka lah weiiii....

tulis2 date kat planner... wooo ..macam penting... penting lah beb.. kang kalau boss besar tanya... cek itu sket... sana sket...sini sket.... then dok diam balik....

byk rupanya nak kene buat... so aku buat lah ye...hehe



Comments

theorangelily said…
buat2 bizi..hiks
Diana-k said…
ecehh2...

giler busyyyy!!!!!
adenium said…
orangelily - ann buat2 tuh memang perlu..heheeh

diana-k - apa ko ingat akak ko tanam anggur gak ke..hehehe
Ruby Alias said…
huhu tu laa tetiba jer swamped w works after holidays...slow skit enjinku nak panas ..

chantique laa tu mu buat phd another 2 yrs..tak pun apply this yr laa...2010 leh celebrate di sana sana ;)
adenium said…
zoe - beb...teruks nih... data center tgl 2 orang... hehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London