i'm busy yeah

korang tgk lah haziq nih... bizi mengecop.... kalau ada perlukan opis boi kat tempat keje korang bleh lah haziq apply....alkesah.. satu hari dulu... ada makcik si haziq yang belah abah dia nak mintak aku sahkan borang nih.... so aku bawak balik jer lah cop tuh... so dia punya excited....
semalam plak.. ada lah keje ngan cop tuh lagik... bleh dia ingat lagik... tgk aku pegang cop tuh... trus dia tanya " along..cop ker..??" ..bleh kau...?? dah abis citer cop... semalam aku balik keje... tgk jer aku..."along..cop agi..???"

gigih nih.....














Comments

Wawa_Nadwa said…
alahaiiii..
rajin nye dia mengecopppp..
sib baik tak cop umah.
hiks!
adenium said…
wawa_nadwa - err..ntah2 dah tercop kot rumah... kene cek nih..heehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London