fave past time

hari minggu camnih tatau apa nak buat kan.... heheeh...actually gambar2 nih bukan aku ambik masa ujung minggu pun.... actually...dolu2..aku ada satu fave past time nih.... korang tau haper.... dok tgk human behaviour.... dolu2... selalu lah dok melepak mana2 kedai kopi... sambil borak ngan kawan ke... internet ker.... masa tuh tak berblog lah ye... dok tgk human behaviour.... sengsorang pun aku layan... kalau dah tatau nak buat apa....
apa yang best sgt nya.... bukan per... korang belh tgk macam2 orang.... macam2 behaviour.... dan korang tau..penah plak aku dok pikir masa tuh aku nak gi sambung belajar buat masters dlm human behaviour... huh sungguh giller... dengan takde background phsycology.... naper aku bleh pikir gitu.... sbb aku ada tgk macam2 ragam tau.... ko tgk dari jauh cenggitu..tetiba bila jumpa seseorang jadik cenggini... macam2 lah.... tapi satu bende yang aku langsung takleh tafsir... apa dlm oikiran dorang..... takbleh nak judge korang... sebab aku tak pandai... tapi dah lama aku tak buat pangai gitu.... hingga lah satu hari tuh.....






so... tengahari tuh masa lunch... aku bleh dok sini... tengok sumer nih...hehehehe.... dah sakang pun mungkin bleh buat aktiviti nih......
































Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London