p.a.t.a.h.k.a.k.i

korang...most of my time skang kat umah my sis jer tau... reason....takde car... actually lps xcident ritu... dah takde car bout 2 months...then ada car semula.... then atas few reason..i let my car go....
dok usha2 nak beli kereta... tapi masih tak dapat jugak.... byk betul lah halangan nya... it's not easy nak beli 2nd hand car nih ye...ghupa2nya.....aku dok usha car nih la......semalam test drive lah kejap...kat area2 situ jer... wahh macam tak sabar jer nak beli nih.....

memang cun giller aku tgk car nih.... kalau korang tau.. kesah 'kereta dan aku' ... then u will understand kenapa aku ambik kereta jenis cenggini......nanti lah aku akan buat entri pasal tuh...nanti bila aku dapat kereta nih ke tangan aku...hehehehe...bila lah tuh agaknya....

dulu bila aku nak kereta gini ...someone check for me the condition.... and he recommend .....lagik lah aku menggila nak car nih... tuh ada org cek lagik... pun say the same thing.....

kat dlm pun masih original ye....

ini pandangan sisi.... macam jadik jer lah aku nak car nih.... cuma tunggu lah kot sket ari lagik....

sesungguhnya aku telah jatuh chenta..... this car...kalau kaler merah pun cunnnnnnnn.. aku dah tgk kat jalan arituh... tunggu lah...kalau kereta ini jadik milik aku... ada rezeki..akan ku konsiderkan jugak untuk jadikkannya merah.... Kak Red...sila jgn jeles dgn kaler itu nanti..(berangan nih ..hehehe....sila jgn kutuk aku ...hahhaha)
p/s: the new model of this car lagik cun.... tapi aku sungguh tidak mampu ye... yang ini pun tak setel..heheheh
sakit sungguh bila 'patah kaki' nih tau....
































Comments

Liza said…
nice car, my dad is a volvo collector tau, so he would love this car. anyway, nanti kalau ada rezeki and you got that car, bawak ler k liza nie gi jalan2...
Ruby Alias said…
wooo cant wait to b driven around by u in ur new car ..lagi semangat la nak mai kl kan hhehe..agreed ..if its red woww
adenium said…
liza - dah lama nak car camnih kak liza..gud for travelling.... dah dpt nanti bleh ejr kita jalan2,...heheh

zoe - insya allah... march nanti kan ko turun kl lagik...hehehehe....
ohbukan said…
waahhh..lawa..lawa kak sid..sila beli..hehehe
adenium said…
ohbukan - itu yang jatuh chenta...tgh tgu kemunculan jer nih..hehehe
Amira Zafirah said…
fuyyo. merc :D
adenium said…
bukan merc lah sis..heheh
piayuco said…
dah sumo orang ckap lawo..den pun nak cakap lawo gek la..hehe..den pun nak jaln2 yo dgn kete tu tau adenium...yolah..den ni slalu naik kheto kocik yo..kheto mesia..
adenium said…
piayuco - nak pinjam lah tu.....
piayuco said…
hehe...kalu org bg, den buleh yo..
adenium said…
piayuco - dah agak dah....
piayuco said…
hikhik..

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan