j.e.r.a.w.a.t

hah.. tension betul lah muka aku ada jerawat... aku sebenarnya jenis yang takde masalah jerawat kat muka nih... wpun muka ada bayak parut2 chicken pox tau..hehehe.. sesekali tuh ad alah jerawat lekat.... tapi sejak emosi haru-biru-pilu arituh... ada jerawat kat tepi dagu tuh... dah berapa kat seminggu lebey....
biasa kalau ada jerawat singgah aku letak jer anti blemish solution (from clinique , rm80) tuh... letak sekali kering lah... letak sekali lagik... takde lah masalah dah ngan aku... nih ..aku dok biar... baru arituh jer letak.. tapi dah 4 5 kali aku letak.. tetap gak jer jerawat tuh kat situ.... bosan lah.... tak mujarab dah ke plak mende alah nih...???








Comments

*ayu* said…
hormon tgh tak stabil.. emosi tgh trganggu.. letak pakar kecantikan serumah pun lom tentu hilang jerawat tu babe..
hiks!
atty's said…
betui tu..hormone..tuh..

jgn stress2..yer..
adenium said…
ayu - betull beb...

atty's - harap nya tak lama lah camnih kakty... hazabbbb
Wawa_Nadwa said…
nk pkai tapiii tak mampu l0h.
hehehhe!
tapi kulit muke wawa ni bermasalah dr dlu lagi sejak sekolah.
dh byk produk wawa cube.
aiiii..
(mengeluh smbil mengenang nasib)

hahhahaha!
adenium said…
wawanadwa - dik.. bab rege akak malas nak komen.. heeheh.. tang kemujaraban tuh bg akak ok tau... tapi sekali beli... jenuh gak nk ngabis..hehehe..sebab dai tau kita tak beli selalu..sebab tuh mahal kot..hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan