sepupu dan aku - part II

ehemmmm... citer lagik kesah kazen aku nih.... lepas gi jumpa 'anak' dia kat kajang... dia dok sebut2 semua house lah.. tudung lah.. tapi bila aku tanya.. dia tak kesah g mana2... korang tau tak... area msjid india..semua house bagai tuh... adalah kawasan yang aku paling tak suka nak saja2 pergi ye... biasalah aku kan tak suak tempat yang crowded dan panas2 nih... kang lagik gelap aku yang sedia ada gelap nih....
tapi ..aku pun tatau nak g mana... aku g jelah.... cehh aku macam biasa sgt2 jer area tuh... bawak g jakel... seblum tuh...dok tgk2 lah tudung kat kedai2 tepi jalan tuh.... disebabkan kazen aku kan pregnant...so dia sebenarnya tak larat sgt nak meredah g semua... so aku bawak mna yang termampu jer lah.... g jakel.. dia dok berkenan kain shiffon haper ntah... rm298 kalau tak silap aku tgk kat jakel tuh... dia kata kat gulatis murah lagik..since siap ngan lining .... korang tau tak dia dah ada 15 pasang kain jenis cenggitu...dah dia memang yang jenis pakai baju kurung kan... taksub sungguh dia kat kain jenis tuh.... hishhhh.... dan tambah plak tgh pregnant nih... aku tak bagik dia memilih.... hehehe... g kedai tudung ariani plak... kazen aku dah sound... cakap dia macam tak larat sgt dah... nak carik tempat duduk... masuk ariani... tgk2... keluar....
kitorang singgah lunch kat nearby kedai tuh... sambil mkan nih.. kazen aku dok bercakap2 pasal tudung kat ariani tuh... macam tak puas hati... macam nak beli... macam-macam lah... memang dia ada yang nak beli lah tuh...paham sgt aku.... siap makan.. aku ajak dia pergi lagik... weii dah balik dungun ... dok teringat kang susah weii.... hehehe... rembat gak dia tudung ..rm129.. huh... tak reti aku nak pakai tudung mahal gitu.... ko tau lah tudung kat ariani tuh... rege dia.... aku biasa beli kat pasar malam jer ye..hehehehe....tapi...aku 'paw' gak dia ...tudung tepi jalan jer... rm25 hehehehe....

agenda seterusnya... kitorang g 1 utama ye... heheh..since aku dah malas nak g mana... dan kazen aku tuh bukan larat sgt... tapi nak jalan2 n shopping ye....
lepas beli roti cake bagai...(dia pandai buat cake beli cake lain gak... bosan makan yang sendiri kot..)... kitorang g JJ... nak carik buah tangan kat anak2 dia... (kazen aku dah ada 6 org anak ye... plus anak2 angkat 4 orang...skang tgh mengandung lagik...)...ye lah..kang mak balik tak beli paper plak.... dia taknak shop baju... baru lps raya kot kan....
tapi kazen nak beli parfume... biaslah perfume dia selalu kene kebas dek anak dia.... anak teruna dia tuh la kot......hehehe.... since dia takde preference... dan mintak aku suggest... wahhhhhh akak yang giller kat hugo nih (us product ke nih...)... suh dia try lah sumer hugo tuh kan ....
last sekali ..kazen berkenan kat femme...50ml -rm201... wahh aku punya femme pun dah abis la....aku tengok sahaja ye.. takde bajet ye...untuk shopping apa lagi beli perfume yang aku dah beli arituh.... heeheh... walaupun hati aku aku sahaja yang tau..hahahahahaha...
motipppp entri nih....??? aku tengah dok pikir nak beli gak HUGO XX atau HUGO FEMME nih... series lah korang... aku bukan boleh dok dlm keadaan cenggini....
arituh beli femme yang 30ml sahaja ye... ok..ok..ok.. aku tau...aku rugi... tapi dah takde kemampuan pada saat tuh.. then aku nak sgt... n perfume sumer dah abis.... hehehehe.. so itu yang gian tuh nak beli jugak....
mayang... lancome-miracle tuh... 3 bulan pun blom tentu habis lagik tau... kwang kwang kwang... mayang yang berbaju putih berkata (macam citer drama tuh la...)...so perluah aku...??? tak perlukah aku...???







Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London