something from aussie

my fren ruby... baru balik dari aussie.....gold coast..... cuti cuti luar malaysia...all these... i got from ruby.... ruby.... chocolate ko mahal tau... sebb kene naik kapal terbang...hehehe... itu punya coklat... aku beli sendirik la...hheheheh
litle koala ....aku dah gantung kat office....cadbury picnic kat mesia packing nya lain lah....

ini... cordial / small glass from HRC...aku kan suka collect HRC Stuff ..so bertambah lah koleksiku..


ini fridge magnet.... dah jadik hobi aku skang.... collect fm nih.....baru jer lately jer minat nih... so belum penuh lagik fridge aku dengan fm nih....so..kalau korang gi memana...jgn lah lupa elikan untuk aku fm nih erk...hehhehehe








Comments

* ayu * said…
oh..minat FM pulak ek skrng?
adenium said…
hehehe... tgh dok kumpul lah nih...
kojah said…
sy pn suke kumpul fm ni gak...nnti sy upload pics okeyh...hehe
adenium said…
ehem..ehem... kojah ...sambil ltk pix tuh... kene lah ingat ayat kat entri tuh...kalau g memana... jgn lupa fm untukku..heheheh
zOe said…
tuh jer yg mampu ku bwk balik pun ..d small2 stuff . tu la aku pun start collecting FM gak ..so kena la start travelling sumore hehe..jom sidaaa...kita jalan2 amik angin ..
adenium said…
zoe - heheh..aku suka jer nak jalan2 nih....err... tapi kalau aku tak gerak..belikan aku fm tau...hahahah

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan