ikan oh ikan

fish spa... dah lama aku nak cuba... tapi tak tercuba2... semalam... aku dah cuba..... takde laah g spa bagaikan... cuma try kat open place jer.... actually tgh malam tdik... opppss dah pagi yer... about 1am tu aku g kat bacKLane ... kat setiawangsa.... belakang building jer dorang buat nih... cam ala2 uptown tu la.... dah lama hajat nak tgk tempat tuh...asyik tak jadik jer.... so malam tuh tejadik jugak lah...
haziq belum tido lagik... so gagahlah dia mengikutku.....tuh gambar haziq tgh kusyuk tgk fish....

ikan-ikan yang kehepian... sedang megerumuni kakiku.... 'wah byk sungguh sumber makanan' itu lah agaknya ikan2 tuh kata erk.... harga dia... rm5 -10minutes.... adik aku meme pun cuba gak..... rm12 - 30 minutes... nak buat 30 minit tuh... tapi memandangkan mata haziq dah merah dan asyik tersangap2 jer.... lain kali jer lah kan....


haziq yang telah lali @lalok menunggu aku dan achiknya.... nak suh dia try.... celokan jer kaki... bertuah lah kalau dia nak....lepas tuh... terpaksa lah aku mendukung si haziq nih... dia dah malas nak jalan... adoiiiyai.....


sampai dekat2 car park..... ada org jual burger.... tanya adik aku nak tak... tapi meme taknak... yang haziq plak jawap... ' ajiq nak ger'... beli lah kat dia jugak....






Comments

Amiha Ayu said…
owh..i penah layan yg mid valley punyer...
memula geli..lelama best!
adenium said…
ayu - memang best...jom layan lagik nak..hehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan