kesah lama...

korang...nih kesah lama..sambungan citer skid row nih... dulu masa zaman skolah menengah...aku dok asrama... zaman2 rock kapak nih kot... aku actually suker sgt kat jon bon jovi tuh...skid row nih tak lah suka sgt... ada lah one of my fren plak yang giller.... tapi aku memang suka sgt lagu wasted time tuh... tadik terdengar... punya excited aku... tatau nak citer kat sapa.... hah kan dah jadik mangsa....kene dengar citer...
dulu zaman skolah.... dok asrama.....biasa lah jiwa asyik nak melawan apa yang disuruh jer.... aku nih kalau ngan lagu jon nih...sebati sungguh... aku mula kenal jon... dengan single dia... young guns II.. - blaze of glory... (kengkawan... saper ada citer young guns II..aku nak pinjam bleh...??dah puas suh kengkawan aku yang dok ulang alik ke obercee caarik... tak jumpo lak..)...kra lagu2 tuh macam doa2 aku lah pulak... jahil sunguh lah aku nih... semua lirik tuh aku ingat... dan asyik kuar jer dr mulut nih... cam doa tuh... biasa lah... masa tuh bila jiwa rasa memberontak tak puas hati... liriks tuh sumer... macam jadik penawar lah... lagu santa fe tuh... best nya lah....'kenakalan' aku dulu masa skolah... tatau nak kata lah... ada sorang senior... sis anom... (pembaca blog kak merah) mesti tau lah kan..ehehhe... takper lah ,....masa skul tuh selalu jer kene macam2.... dlm hati cakap...'every dog will has its days.." so dont wori... to pendekkan citer... korang dengar lah tape yang ada lagu blaze of glori tuh.... kalau takkang... sampai esok lah korang kene baca entri nih...heheeh...
dulu mana ada nak beli cd... beli kaset tuh jer... tapi yang aku perasan.... kaset bon jovi nih...tak tahan lama lah...cepat betul rosak.... THESE DAYS aku pun dah out... aku ada kaset... mula dari slippery when wet....tapi dah byk rosak... start beli cd pun... yang new orleans tuh.... have a nice day,.... blaze of glori punya kaset tahan plak... bygkan...aku beli since aku f3...sampai la... bleh dengar... susah dah woo nak carik... penat dah aku nak carik cd kat sini.... tapi ada terjumpa kat stuttgart dulu.... sorang dah nak masuk archive kot... jual 8euro jer.... terus aku rembat... sebab dahh lama sgt carik.... tapi citer young guns II... tak jugak dijumpai... aku nih... nak g sokmo jalan2 luar negara tuh... tak mampu...so dok pesan lah kat kawan2 aku yang keje dok ulang alik tuh... infact kawan aku sorang nih,....siap dah order ngan tower records... since dorang kata bleh order....tapi takde pun....
apa yang citer nih... ak synchronise langsung kan.... aku pun tatau lah.... maafkan aku...maafkan aku.... heeheheh....sesungguhnya citer2 itu adalah benar ye..... cuma takde motif.... asalnya excited dengar lagu skid row tu jer....



Comments

UmiMia said…
nanti I cuba belek CD lama my husband...kalau ada...nanti I copykan utk u ok...tapi tak sure lah ada ker tak...kena tengok dulu...
adenium said…
u r most welcome.... sukanya...sukanya..... harap2 ada lah..heheheh..... thanks umimia

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan