citer kopi lagik....

citer kopi lagik bleh...???? heheheh... skang aku dah pandai guna coffe maker nih.... so memang takde lah nih org nak sedekahkan coffee maker kat aku nih...hehheheh...so skang aku dah suka sgt buat kopi guna itu coffee maker... mahapkanlah kejakunan aku ye.....
oh ya...before nih mamat nih lah yanag dok buat kopi.... tunjuk tangan je lah yer... sebab dah di dah kawin....

opss... tunjuk badan sket lah.... mamat nih kalau aku tunjuk muka dia kat sini pun dia tak kesahnya... tapi aku malas nak tunjuk lah...bgtau nama jer lah yer... nama dia hasimi.....

so skang aku sungguh suka memuat kopi sendirik... siap dah beli serbuk kopi kat pasartani tadik........

itu mug kopi aku... mug yang dapat free... aku rasakan... dah lebih sepuloh aku dapat mug cenggitu... yang tinggi... yang rendah.... yang gemok.... etc.... tapi ada yang aku terosakkan... dan banyak jugak yang aku pass kan kat sesapa yang berminat.... satu mug tuh... bertahun nak rosak ...kecuali yang aku merosakkannya itu... actually itu dengan alasan aku nak pakai yang lain..... kalau tak dibahagi2... alamak.... semak lah umah ku dgn mende alah nih.... skang tinggal satu nih jer lagik dah....senang hati...
itu lah kopiku... kopiko? errr ko minum kopi ke...















Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London