tangan aku ...

hish tak senonoh kan tunjuk separuh tangan... dengan jari2 yang kecut jer... sebab kene sejuk aircond nih....(itu latar belakang meja aku kat opis..memang sungguh bersepah ye... aku tak reti nak keje dlm keadaan teratur...heheheh...tapi hasil keje teratur ..hehehe)..kalau korang tgk jari jemari ku itu.... mesti tak sangka yang empunya jari itu macam aku kan.... mesti sangka org nya dah tak perlu diet kan...heheheh

nih body butter aku dapat free dr clinique..aku letak kat ofis... tapi skang dah jarang guna...sebab malas.....diulang.... malas nak pakai.... kalau dulu aku memang tiap pagi jadik amalan dah...untuk guna... atau any lotion lah kan.... sebab masa tuh... selalu jumpa seorang lelaki yang amat particular pasal kulit aku... kalau nampak cam lam gambar tuh... nanti mesti lah dia dah tanya itu ini kan.....

tulisan kelabu tuh... tulis 'deep comfort body butter' kalau dah body tuh bleh jugak guna untuk tangan kan...heheheheh










Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London