food -(western)

korang... aku tengah tension... ada technical problem sket nih... sorang usr nih..dari arituh dah dia dok ngadu psal eme dia... tapi aku dah betul kan... kalau kat admin part dah lepas... hish tadik dia kol lagik cakap tak settle lagik... aku pun... test ffrom admin...ok jer... aku try user view plak... emmm memang tak hokay... aku pelik lah sgt.... bisa takde lah jadik cenggini... puas pikir...cuba etc... tak dapat gak... aku backup data... terus delete jer... senang idup kan... dah clear sume... aku create balik... ada lak masalah lain... heh... sungguh aku pelik... so aku nak rehat jap... kat dua jam dah tak settle problem kecik tuh... so baik citer pasal food lagik...
macam bisa gambar2 nih dari 1001resepi.com .... korang dah jenguk ker kat site tuh... g lah jenguk... mesti teruja nya...
nih gambar2 western food ye... frankly...aku memang taj ghetti nak masak western nih... kalau takat spaghetti reti lah jugak kan... kalau yang lain... g makan kedai jr lah...heheheh


yang nih home made tau... simple jer... tapi menyelerakan lah sgt kan...



yang ni reti lah kot nak buat... kalau tgk resepi...heheheh

dah lama nak try.... tapi blom ada masa... nanti nak google resepi n try buat lah...heheh
best kan kalau buat piza sendiri... bleh letak apa yang kita suker jer... letk cheese bebanyak pun lagik best....
salad nih... teringat lak salad kat bbq chicken... aku nih tak reti makan salad sumer tuh ye.... nih baru nak belajor... sebab keinginan yang tinggi untuk berdiet kan skang nih...

lasangna nih... memang menguja kan... kalau tgk org buat macam senang jer... ada sorang member kat ofis nih... (su) selalu gak buat mende nih... cam senang jer... kene gak aku cuba nih... raya haji nih ker kan...
kalau pandai buat camni pun dah cukupp... bleh makan bebila nak kan....

sajer jer tayang gambar... emm kalau korang takde idea nak makan apa lunch nanti... apa kata kalau korang try g makan western nih...hehehe..aku..??? sori lah..aku berdiet ye... takleh makan...hehehe






Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London