jiq@tesco

ini adalah gambar haziq sedang gigih memandu.. sampai nak snap pix pun dia buat tatau jer..kat tesco ampang nih..kadang2 kalau dtg ramai2.. aku suh jer..my youngest sis or 3rd sis jaga dia kat playground tuh... byr rm3 jer kalau tak silap... tapi semalam... lps beli barang... baru lah agik dia singgah situ....apa lagik... melompat keriangan lah si kecik yang debab ini....yeye... yeye...
korang kalau nampak aku ngan si kecik ini... nak maklum kan...ini adalah anak buah kesayangan... jatuh saham nih...hehehe... ingat nak tempah nametag untuk haziq 'anak buah kesayangan saya' so... dia bleh pakai g mana2..... hehehe








Comments

* ayu * said…
i think the tag shud goes like this:

"ini anak buah saya. sila jgn takut untuk mghampiri saya.."


hahahaa..

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam