darabif

kengkawan...aku pun tatau lah pasal product nih... baru sat... my fren kat kuching tuh.... IM pasal nih.... since kitorang dok dekat2 area nih... kat hartamas katanya... kalau ruby masih kat sini... sure dia dah serbu tuh.....since aku tgh memblog pasal food skang nih... so aku kenalkan kat korang darabif nih
skang tgh ada offer nih,... kalau korang datang ngan kawan..pakwe..makwe... abang atau adik... kakak etc... beli dua set dapat free dessert....menarik jugakkan..kalau nak try...dah dapat freee... aku suker...

nih minuman,... ada air yang ala2 jual kat jusco tuh.... apa kenama brand ntah....emmm hot choclate with mashmallow... macam best jer plak.. teringat citer ... 'holiday' kot tak silap... yang dorang excange umah sorang kat us..sorang kat surrey tuh.... bebudak tuh minum hor choccolate with mashmellow tuh....

waffles tuh bestnya.... lama dah tak makan.... macam2 dips bleh try korang.... hah goreng pisang pun ada tau.... stylo lah sket,... makan ngan eskrem kan......
so pencinta daging...jangan 'rindukan' ini (wahhh giller kene marah kang nih... macam baca translation vcd cetak rompak jer kan...)
combo meal pun ada... senang dah siap ngan air n fries... harga pun... lebih kurang fastfood lain gak lah kan.....

kalau yang nak makan burger jer pun bleh.... air buat kat umah... fries tak leh makan..sebab diet kan.....
saper yang nak try kat umah pun bleh... beli jer yang nih... masaka n makan sendirik oke.... selalu g giant carik2 mia food ...tak jumpa2.... ada lah terpandang mende nih... tapi takde lah try nak cuba ke haper.... so yang nih korang bleh dapat kat sini (Available at the following retailers outlets: Giant, Cold Storage, Carrefour, Jusco, Mydin & Isetan)....


aku promote sebelum aku makan.... sebab aku memang tak de plan nak g makan lagik kat sini... since aku masih dalam theraphy ku kan.... nnt kalau aku dah makan... dah lambat lah kot.... korang sumer dah rasa.... baik aku citer dulu.... aku tak jumpa lah cawangan restoren nya... tapi yang ruby cakap kat hartamas..... so..apa lagik.... belh lah g lunch kat situ arinih...








Comments

kojah said…
adeihhh!npe entry mknn je nih?sis, bnje cpttt...lariksssss =P
adenium said…
kojah - sajer lah seminngu dua nih dok pulut citer pasal makanan...sebab sesungguhnya aku 'berpuasa' skang nih tau...hehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London