ayu tag aku


kene tag ngan ayu the sun

"Snap workstation anda..then taruk link blog anda kat bawah gbr workstation anda..tgk contoh yang aku buat nih..begitulah seterusnya sampai bila2..ok..sekiranya tag ini berkembang pasti akan ada byk link2 dibawahya...kalau x..terencat la dia, lastly, tlg pass tag aku ni pd 7 org blogger lain..pass la pd sape2 ye"

korang penah tgk ke workstation macam aku punya...??nasib tak ambik keseluruhan...so boleh lah kaver2 sket kan....nothing much lah ye... tampal sana sini....

ini plak kalau belah kanan meja tuh... sebenarnya meja aku nih kecik sgt2... perangai aku... kalau dapat apa2... ltk jer dlm mug2 tuh...or gantung... tapi kdg3 jatuh plak... so memang nampak tak tersusun... tapi kan senang woo nak carik mende2... hehehe...

nih plak kat site belah kiri...... ni bahagian yang paling aku tak suka tgk... dan memeningkan aku ye.... kalau aku pening...korang tak payah pikir lah diri dorang tuh ye...

nak kene tag semula nih... emmm bagik 2 orang jer bleh tak...???

kojah
diana-k (erk..dua kali aku tag ko arinih diana...ehheeheh)
















Comments

* ayu * said…
yay! dah buat!
mekasih!
kojah said…
alamakkkk!ada tag ke?nnti blk uma sy wat ye...=)
adenium said…
ayu - mesti buat punya..kdg2 sonok gak... kalau takde keje...dok buat mende nih..

kojah... hah jgn ko luper ye...buat...jgn tak buat...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam