HRC stuff

sabtu harituh aku g fishing.... tapi aku sekor ikan pun tak dapat.... nasib baik adik ipar aku dapat banyak... so kira banyak lah aku bleh makan..... seronok gak... walaupun takl dapat ikan.... cuma yang tak tahan panasssss lah..... macam nak pergi lagik jer..... haziq pun pergi gak.... bising mulut dia jer.... agaknya ikan-ikan kat kolam tuh mesti pelik.... sapa lah yang bising sangt tuh..... tapi kalau ikan2 tuh jenguk tak nampak plak dia.... orang yang fishing nih senyap jer....

punya lah tatau nak update apa... aku letak gambar-gambar HRC yang aku dah pernah pergi....aku nih memang suka collect HRC stuff....macam t shirt (yang nih aku pakai...)... and short glass....tapi baru ada sikit jer collection tuh.... since aku belom banyak melancong... dan ada few places yang aku g takde plak HRC.... ada few yang aku dapat dari kawan-kawan....aku siap register untuk all access membership lagik.... mas atuh kat colonge.... tak ingat berapa.... about 30 euro jugak kot.... (atau lebih...)... jumpa hrc jer mesti singgah.... so dalam masa sekejapan tuh aku dah bleh redeem satu t shirt.... free....

Hard RockCafe Kuala Lumpur ...never been here.... kenapa ntah aku tak pernah g sini.... member2 ajak dulu ada jer hal aku....

HRC Singapore.... before g spore tuh dah survey tempat nih katner.... rupanya betul2 sebelah hotel aku... kat orchard road.....
HRC Colonge... located dekat dengan dome colonge... memula susah gak nak carik tempat nih... biasalah ket germany... dorang memang nak tolong kita carik.... tapi kadang2 dorang tatau nak bercakap dengan kita.... tapi aku dengan gigihnya mencari dan telah menjumpai.... memudahkan kawan-kawan nak pergi....
HRC Bangkok.... ini lagik satu sejarah... punya susah nak carik tempat nih.... sampai aku etrjatuh dan terluka di kaki.... kebanyakkan orang tempatan mereka tatau pun tempat nih.....
HRC Amsterdam.... cantik...betul-betul tepi canal.... bila melintasi jer building tu... aku dan beberapa orang yang giller kat HRC stuff dah tak senang duduk ....

HRC Amsterdam.... view from another angle....
so kengkawan yang g melancong mana2 tuh.... bawak balik lah HRC stuff kat aku.... :-)

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan