haziq lagik

saja jer letak gambar nih... gambar nih taklah sampai setahun pun bezanya... orang yang sama...sesungguhnya baju nih dah memang tak muat dah ye.....kalau kata nih adaik haziq pun orang caya kan....

gambar nih dah post arituh pun... nih abang haziq... muka nampak cam sama tapi yang nih tembam lah kan.... tengok tangan dia pun dah bleh beza....

bila tengok haziq sungguh montel nih risau jugak.... takut nanti obesse pulak kan.... setakat nih memang haziq seorang yang aktif lah... panjat sana sini... lari sana sini... pakai baju kejap jer dah berpeluh.... dia dah besar sket nanti kene mula exercise... besar takper... jgn lah obese pulak.... nanti banyak penyakit....
tapi amsa kecik2 nih.... kalau nak kontrol2 makan... kesian pulak kan... dia bukan tau apa.... semoga haziq membesar dengan sihat dan cerdik...






Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan