kopi

kopi anyone...??? tetiba pagi nih nak citer pasal kopi.... sebenarnya.... dalam menu harianku kini.... cheeewaaaahhhh...macam grand jer... ada menu tertentu bagai lam kehidupan seharian.... takdelah.... aku perlu minum kopi tiap hari skang.... dgn kurang gula ye.... kenapa... reason sebenarnya...aku pun tak pasti lagik.... asyik lupa nak tanya.... but it must be coffee...
tuh coffee maker kat atas tuh bukan aku punya... yang ada kat ofis nih... biasanya.... ada sorang mamat nih yang buat... aku minum jer.....
seriesly.... aku memang tak reti guna coffee maker... dari dulu aku tgk tapi tak reti nak guna.... so lepas2 nih... aku dah bleh guna lah... so kalau ada sesapa yang nak bagik aku hadiah coffee maker ker... bleh lah... manalah tau kan...kalau korang dapat hadiah kawin sampai sedozen kopi maker... tak tak ke haru nak simpan dalam store tuh.... baik korang bagik mayang.... emmm... kalau korang rasa dah bohsan guna coffee maker kat umah tuh... ye lah ujung2 tahun nih rasa nak beli coffee maker baru..... hah pass kan kat aku yang lama tuh...provided masih bleh digunakan lah kan......
aku nih citer kopi ker pembuat kopi...???? ok alang2 dah citer pembuat kopi nih.... since aku tak reti nak guna.... so aku memang tak ambik kesah...nak jadik citer....... masa dok kat germany dulu.... masa memula sampai tuh.... aku tatau lah... camner aku survive.... err... mungkin masa tuh ada org lain... dan aku mintak ngan dorang ke... camner ker... aku lupa... mungkin gak masa tuh...aku tak heran kot kat cereal bagai nih... sebab bekpest kat hotel itu sungguh sedap dan sampai bleh aku (bukan aku jer... kawan2 gak)..tapau... yogourt lah...roti la buah lah... bwk g kelas...untuk makan masa tea break... tapi memang roti dan segala malanya sedap sgt.....dah sungguh byk pilihan.... so seterusnya aku dah dok kat stuttgart.... (bukan kat town tuh....tapi aku kene stay kat reutlingen.... )... masa kat sini.... aku selalu bawak bekal cereal gi opis.... dan dlm bilik.... aku tuh...ade coffee maker jer... ye lah... nama ko nak jumpa kettle bagai kat jerman nih..... bekpast kat sini plak... aku dah mula bosan....sebab dah naik biru lah mata kan.... ngan roti dan pretzel bagaknya tuh... takde plak ommelete plak kat sini.....pendek citer.... dlm botol mineral tuh aku buat 2 paket cereal untuk bawak g opis... masuk air separuh jer... separuh lagik tambah kat opis... aku kdg2 malas nak lunch kat opis... sebab... dah ko tgk org sebelah makan &*8(*& lah pulak... emmm... tapi kdg2 g jugak....
nak tau... coffee maker tuh lah aku jadikkan kettle.... letak ejr air...tunggu lah sampai masak....heheheh... tapi skang aku dah tau guna....








Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan