passport...owhhhh passport... (last part)

adoiii... tak habis2 citer passport kan... hehehe... nak abis lah nih.... last part dah pun kalau tgk tajuk... heheheh....so... lepas kesah yang ini dan yang ini.. aku gigihkn jugak lagik.... nak gi renew... tapi tekad nak gi kat kiosk jer... dah.. nama pun nak renew kan...

so..alkesah pagi isnin.. seawal... 730..aku dah sampai kat kiosk... emmm ...dah adadlm 30 org dah dok que... alhamdulillah... berarak sudah awan kelabu.... hehehe.... around 8 aku dah siap dapat resit.... hehehe...yehaaaa...... so..balik lah aku dengan gembira nya... gembira lah sungguh kan.. selepas dok tensuion banyak kali tak dapat nak renew..hehehehe

dan esoknya.... aku gi collect kat kaunter.... masa aku sampai... lps ambik no... lagik 50 orang... nak tunggu turn aku... but everything settle dalam bout sejam setengah... orait lah tuh kot... kan...

passport dah ada nih... mana mau pigi... emmm kalau ada passport jer... duit nya kureng.... ada makna ke... hahahaha... so... carik duit plak lps nih..hehehehe....baru bleh citer panjang kan... :D



Comments

RaYzeef said…
Sid, ajak si ayu tu melawat kawan lama dia di deutchland(dr. muller)..he he
adenium said…
rayzeef - tak best lah kalau gi ngan ayu jer... abang2 morad sekelian jom lah ikut gaks... hehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan