makan nih jer ke...

korang.... dek kerana dok membizi dan di bizikan ... aku sungguh lah kengkadnag tuh on the move jer... ikut jer mana sempat.. sampai... kalau lunch time... tuh... lapar ..tapi tatau nak makan apa..kat mana... dah kuor.. baru tau.. pikir mana nak makan....kalau terlepas kekiri... owh,,... kita makan kat sini ye.. kalau terlepas ke kakan... haaaa...kita lunch kat situ lah... hahhh cenggitu skali.. hahahaha
my fave yong tau foooooooo.... kat uptown hawker.... dah selalu tunjuk kat sini... nak tunjuk gak lagik..hehehehe

tadaa.... mende yang sgt banyak kali tunjuk... kat sini.. dan nak jugak jugak tunjuk lagik.... my signature kat sini... salmon tuh lah kannnnn.... walaupun kami tak order meatball nya pun korang dah bleh agak kan... dari mana makanan ini dtg..kalau dah daim cake tuh di pacak bendera sweeden... hehehehe....
dan kalau kat sini... aku adalah tidak sah.. kalau tidak minum coffee or cappucino nya.. kerana... adalah sgt murah... dan rasa yang tidak lah mengecewakan... mana tak murah... ko bleh refill sampai kembong kan... kalau dok leka borak... emmm... bercawan2 kan... seb baik masa lunch time .... so dua gelas jer... :P
sebenarnya kan... aku rindu nak post gambar food kat sini... tapi dok kebizian sgt... makan pun mana yang sempat capai jer... so.. sungguh lah tak menarik kan... hehehehe.... sebb tuh aku wat kuor gak entri nih... hehehehe....




Comments

assalamualaikum kak sid.

sokmo entry makan2 ek.
sedapnya. nyum nyum..
Ruby Alias said…
owhh yong tau fu uptown ku merindui mu banget!! eat for me pls :P
adenium said…
cik syahira - emmm saya lah saya tanpa makanan... :D

zoe - eat for u oredi... hehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan