cerita sana sini lagiiiiiiiiii

kebelakangan ini...minggu2 ku.. agak lah terisi... banyak aktiviti yang aku kene lakukan... takper lah... atleast takdelah ...duduk merenung dinding kan..hehehehe.....
kesah weekend lepas jugak.... berjumpa kawan yang dah balik mesia... ooowhhh ini bukan abang aku tuh... ini kawan yang dok beberapa tahun di jepun... dah balik sini.. emmm harapnya... beraktiviti kembali lah hujung minggu ku... ini lah kawan baik aku dulu...... welcome back my fren..... :D

wahhh... belik2... tetiba dia teringat kan nasi lemak DOME yang memang sejak dulu menajdik pilihannya.... owhhh ya... DOME is one of our regular place to hang out dulu... weekend jer mesti keluar... kalau nak borak ...lepak... atau takde tujuan... memeng DOME lah pilihan kitorang... dan kalau dulu... DOME KLCC lah paling kerap... tiap minggu lah bleh nampak muka kitorang...hehehehe

beb... jom me-movie-kan diri.... dah lama tak tgk wayang...hehehehe.....


laura ashley... owh...ini bukan aktiviti... dengan my gurlfren kat atas tuh.... ini ngan abang aku ye.. memangada jer kami masuk tempat cenggini... suka... so.. nanti dia citer lah itu ini.. aku plak... feeling2 orang kaya.... hahaha... memang mengong jugak dua horang nih kengkadang...hahaha....
giller tak... aku sungguh pulak berkenan kat dress tuh... emmm lalalalal... malas nak komen lah... ntah naper dok tgk ..telek... tgk telek... rege jer malas nak tgk kan.. hehehehe
dan satu lagik... mata nih dok teroandang kat beg kecik nih... pegang letak..pegang letak... ' nnt lah i belikan u satu kat sana nanti... i nih asyik balik terkejut2..tak sempat nak beli.... thn depan lah agaknya i balik lagik...' ....'belikan lah ye...kan kita mungkin nak jumpa lagik april nih..kalau ada rezeki.... ' ...'insya allah...kalau sempat i carikkan....' ... dialog oleh dua orang hamba allah..hahahahahah...ohya.. rege beg tuh... ok lah... rm 98 sahaja... tuh yang macam nak rembat....
hahahaha... pinky netbook... untuk dia kahh???? hahaha... itu lah tujuan utama aku diheret ke 1 utama dan makan mcD harituh..hahahahah.... untuk travelling... dan nak beli untuk wifey....tersayang lah... kebetulan wife nya sampai ke KL harituh...huhh..suprise.. suprise... heheheh... siap lah aku suh tukar ram bagai... ye lah.. sbb tuh dia ajak aku gi teman belikan... hehehe...
itu lah kesah outing ku dengan dua orang kawan baik ku itu.,....tapi setiap pertemuan itu... mesti lah ada makan... so nest kita citer pasal makan lagik ye korang... heheheh... bleh kannn... :P



Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan