pitch yang hijau...

korang main futsal jom... emm dah lama aku tak main tendang2 bola nih... nih tahun nih nak world cup... jom gi menyepak nyepak di padang... apa kene mengenanya... ???? ..emmm tak de kene mengena pun... heheheh
dulu... aku selalu lah join kengkawan gi main futsal nih... seronok ...lps tuh.. dah takde gang... kurang lah dah main... sesekali jer... skang musim balik kot... aku tgk... ramai plak dah kengkawan aku yang melibatkan kembali... atau mula melibatkan diri dalam futsal nih... adoii... jeles jugak lah... naper ntah nak jeles... gi jer lah main ... heheh

skang ada gak member aku yang dok organise weekly futsal... so.. aku dok join lah jugak kan... kengkadang dah malas lah nak gi jogging bagai nih... tetiba angin malas jer ada skang nih.. padahal nak kurus... dan sebab tuh jugak lah kengkawan aku dok main futsal nih semula... untuk kesihatan..ehhehe..dan dan jer kan....
aku kalau ada masa memang tak lepas punya lah aktiviti2 untuk mengurangkan berat badan nih... hehehe... walaupun takde lah pandai main... sesuka jer... lari2 ..sambil sepak bola tuh... tapi kepuasan tuh yang penting... release jer ..hehehe...
tapi minggu nih aku kene rest dulu lah ye.. sebab injured... heheh...tuh lah masalah nya.... errr... bukan masalah lah... emmm so..segala aktiviti kesukanan aku minggu nih adalah ditangguh,..kecuali... boling.... heheheheh....

pesanan penaja.... bersukanlah untuk mengurangkan berat badan... heheh ... tettttttttttttttt

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan