owhhh video call...

eh...korang selalu buat video koll tak...?? emmm aku... ada lah jugak...memandangkan hp aku bleh buat video koll so ada lah sesekali guna function tuh.... ntah... masa zaman berchenta2 dulu pun takde nya nak video koll pun... memang takde lah kot... kalau ada pun... nak test video koll jer..hahahah....



selalu aku guna video koll pun... kalau haziq nak cakap ngan maklang dia... kalau maklang dia jauh nun disana kan...atau pun..kalau nak ngirim barang... shopping batik contohnya... adik aku kat pasar payang nun... so.. buat lah video koll tunjuk batik mana yang aku berkenan kan...heheh... yang cenggi nih bleh lah kan....



coppppp.... gambar mamat kat bawah itu... bukan lah kakashi pakwe ku ye... itu aku tatau lah saper punya kakashi.... errr... aku suka lah nama.. hatakei kakashi... saper tuh...??? cikgu ninja si naruto...hahahah...aku ambik kat google jer gambar tuh...


korang...video koll nih baik jugak nak digunakan untuk spying someone erk... hehehe... tapi aku nak spy sapa pun... nan ado... so sebb tuh lah kot erk.. aku tak guna video koll untuk fungsi tersebut..heheheh


alkesah... ada seseorang tuh... tetiba satu hari tuh... buat video koll..... kat aku... masa tuh ...memang lah aku kat luar.... bila terima video koll tuh... aku end koll... aku ingat dia silap... pastuh..dia buat lagik video koll... dah memang dia nak buat video koll lah tuh erk... so borak2... aku tertanya... pehal buat video koll nih... nak spy aku katanya... hek elehhh... pehal lah ... dah lah paginya... dah koll aku guna phone ofis nya... tanya... aku ada koll opis dia ke semalam... semata2... sebab aku reply one pf his text dengan pertanyaan ' u tak masuk ofis arinih erk' ...


adoii tak kuasa lah i nak spying on u ... " kalau i nak cari u..i call hp jer.i tak ganggu keje org.unless ada bende yg sgt2 urgent dan tak dpt ctc hp u mungkin i akan cuba kol ofis"... (takper...dia tak baca dah blog aku skang... heheh.. tak sempat katanya... KONONNYA lah kan..hahaha...hish.. tak payah lah i nak spying on u...u nak spying on me... let us have that freedom kan..hehehe...


so...korang2 yang ada nak spying on sesapa tuh... gunakan lah video koll... ooohhh jakunnya aku..hahaha... kalau takde...sila beli ye... hahaha...


emm perlu ker nak spy spy nih erk... kalau ada kene mengena tuh orait jugak lah.... pakwe ko ke.. laki ko ke.. anak ko ker.. kannnn... tapi gunakan lah untuk mende2 yang perlu jer...

apa plak nih... dari video koll melalut2 ke spying ke hapa nih....hahahaha... emm tapi ada gak..orang2 yang ghindu kat haziq dok buat video koll kat haziq.... best gak kan haziq ada orag ghindu...hahaha... kalau u nak video koll kat haziq... no problem... not video koll ngan i lah ye... hehehe..... :P





Comments

Munirah Abd said…
hurmmm nnti kita vid call ngan akk ye..tp kann...num akk dah xde ilang sekali bersama hp lama.. :(
Liza said…
mintak maap ler sid, pasal teknologi nie k liza mmg fail
tunbegia said…
sungguh canggih,

salamm,
adenium said…
munirah abd - lerrr... takper..nnt aku buat misskoll erk.. pastuh ko video koll aku.. :P

Liza - takper kak liza... dah blog nih pun dah berteknologi nih... :D

tunbegia - kann... tapi jgn disalah sunakan kecanggihan dah lah kan... :D
Ayu Zuraida said…
dh lama x 3G dengan haziq..
adenium said…
ayu zuraida - apa lagiii... cepat lah koll

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan