mari memasak : simple breakfast

gud morning.... bekfast apa arinih...??? heheheh.... emmm nih kira sessi mari memasak jugak ke.... boleh lah erk... heheheheh.....
nih adalah sebab tatau nak buat breakfast apa.... biasa lah... kalau stay kat umah my sister kan.... so... end up... aku buat jer lah mende nih... nama apa pun aku tatau... main belasah ejr.. janji bleh dijadikan baha untuk breakfast ye..heheh


bahan2.. ikut suka lah.... aku just letak...daging burger..timun dan tomato..... lepas tuh... campurkan lah dengan mayonis....lada hitam bagai.... ikut kesesuaian tekak... emm kalau nak letak tuna chunck pun ok jugak... telur ke....

memula nak letak tuna... ntah camner... gi ubah pikiran letak daging burger,... heheheh

letakkan sket sos kat tortila tuh.....
lepas tuh letak lah isi nya.....
lipat2.. dah siap... dan sedia untuk dimakan... hehehhe..senang kan...
so.. kalau korang tatau nak buat breakfast apa... bleh lah terai... sebb sungguh lah senang ..hehehe... dah bleh rembat jer hapa yang ada dlm peti ais tuh... tak payah susah susah pikir nak letak haper kan... kalau takde tortila tuh... roti pun layan jugak lah... so .. selamat mencuba... :D

































Comments

Unknown said…
Saya selau beli tortila ni tuk dinner...sonang citer...cepat dan ringkas...bebudak suka
adenium said…
dy - hahah... dinner pun ok... ye betull senang kan... hehehe... kita pun suker... :D

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan