makan makan makan

makan jom... eh korang pasan tak... dah kurang episod makan kat blog nih skang kan...heheh... bukan lah maknanya aku tak makan.... tapi.. makann itu agak kureng menarik ..heheheh.... rindu aku nak tunjuk gambar makanan nih... heheheh... siapalah aku tanpa makanan kann...

layan sket gambar makanan kat kopitiam nih....cantonese fried kue tiaw... nampak best... dan memang best kot... abis licin jer kawan aku makan...

asam laksa yang so-so sahaja.... tapi kalau ada menu nih kat mana2... mesti jer nak order... suka lagik laksa penang tepi jalan atau pasar malam tuh... much more sedap dari nih lah kan...hehehe

meehoon goreng yang nampak menarik... senyap jer kawan aku makan... tak komen apa2.. ok lah tuh kot erk.... no komen means gud komen... bleh gitu..heheheh
fuhhhh... lama siot tak makan tauhu bakar nih... kat soya jenny kat TTDI tuh.... dulu... seminggu sekali mesti wajib.... nih dah lama....tuh yang gagah kan jugak gi beli friday arituh...since takde apa2 plan untuk long lunchtime tuh... dan satu kat atas tuh... seketul vadae... my fave jugaks ye...
another ani sup utara...kat medan mara KL.... with fren...aku yang lapar setelah kehulur kehilir... tapi just had sup only lah kan... he had with rice.... habis licin dek kelaparan...
ehhh... tak menarik kan... takper... tunggu sket masa ..esok lusa... aku bagik gambar food yang kau2 sket ye.,..heheheheh













Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan