meme pon ada blog

ini adalah meme adik aku ye... bukan sememeh yang 'glemer' itu... hehehe... ejaan pun lain... tapi.. bunyi jer sama .... orang dah sah dah lah tak sama kan....
itu lah dari duk layan facebook jer...sambil2 tuh... meme pun dok menulis lah jugak kan... dari arituh dia dok cakap dia dah buat blog... tapi aku tak sempat nak jenguk FB meme nak tgk url nya ...
dah ujung minggu baru nih sempat tgk2... ok lah tuh kan... memula kan era berblogging...heheh

aku pun tak sempat nak suh meme masuk add in itu ini... hahah blog aku pun tak terurus... setakat buat auto publish entri masih sempat lah kan... hehehehe.... itupun supaya tak bersawang....

so ada senang kalu..singgah lah ke sini.... http://memeaznida.blogspot.com/ :D



Comments

assalamualaikum kak sid.

semalam sy ada appointment dgn dentist.
sy dah inform kak sid berminat.
dia minta sy sampaikan number dia in case kak sid minat nak buat appointment braces utk meme.
dia ada minta number kak sid juga.
later sy sms number dia k.
adenium said…
cik syahira - orait syira... tahnks so much sis..

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan