ber-BUAH ...lagikkkk

meh nak citer buah lagik... nih...masa merembat kat jusco... takde tujuan nak carik apa2 groceries pun... tapi... buah2 kat jusco nih... temptation nya lebih lah korang... sbb aku rasa... so fresh...so guddddddddddddd lah... kalau nak compare ngan few hypermarket atau supermarket,.
lain yang biasa aku pergi lah... emm..giant pun not bad...

rasa macam semua mende aku nak cekup... tapi memandang kan keadaan di ujung bulan dan situasi ada;ah seperti te;ur dihujung tanduk... emmm.. kita lupakan lah hajat yang SGT BESAR itu... ambik sesikit dah lah ye...hjeheheh

lemon n kiwi....
seriesly ...aku skang...sungguh jatuh hati dengan kiwi kiwi ini.... dah rembat 8 biji tuh.... petang nya tgk kat giant plak... dan kondisi nya elok sungguh... jual dlm bakul kecik tuh... tatau lah.. berapa puluh biji.. hahhhh.... aku rembat lagik.... sungguh yummyyyyy....
best kan tgk strawberri nih.... korean strawberry.... besttt... sungguh fresh.... series... ada yang strawberry yang from tettttttt tuh... emmm... jauh nya lah rupanya dari yang nih... apsal erk... yang elok2 di eksport ke... ke takde yang elok.... emmm ntah.. aku kurang pasti.... aku kalau strawberri nih... kalau nak makan... biar mahal sket takper... janji puas hati..
bukan per... pernah beli... murah lah sket kononnnnnnnnn.... tapi .... lebih banyak buang dari makan... kalau aku tau... baik aku buang siap2 duit kat tong sampah kannn...
nihhh kalau korang nak tau... sebb dah bosan ngan buah apple... orange bagai lah nih... hehehehe... tapi kene makan buah.... so carik buah cenggi ih lah plak erk... hehehe.... ada gak tau.. aku nih.. time2 ..rasa tak tertelan dah apple limau bagai nih.... tapi... kalau SINFULLICIOUS food tuh... makan hari2 pun tak muat... abis camno... baik takpayah komen... heheheh ....



Comments

Liza said…
kiwi is my favourite fruit, tapi maleh ler nak kopek and potong
adenium said…
liza - ye betulllllllllllll.... malas betul nak kopek kulitt... kan best kalau ada yang dah siap kopek ..hehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan